Mijn naam is Gijs Janssens, Belg, 13 jaar in Nederland gewoond en ondertussen 2 jaar in Zweden met de hele familie. Sinds mijn 12de met paarden bezig, veel gereden, les gegeven en ondertussen aan het mennen.
Ik ben productontwikkelaar van beroep, en ben daar ook in mijn vrije tijd mee bezig. Ik heb nu even een vraag aan de forummers om daarmee de markt te peilen voor een nieuw product waar ik mee bezig ben. Ik weet zeker dat er in Zweden een markt voor is, maar niet of die er in Nederland en Belgie ook is.
Het product is bedoeld om het vullen van IKEA FRAKTA zakken met hooi te vergemakkelijken. Wij, en bijna alle Zweedse stallen, gebruiken deze zakken dagelijks in de wintermaanden voor het rantsoeneren van hooi en ik irriteerde mij dood aan het feit dat de zak dichtvalt zodra je met hooi aankomt. Mijn product maakt het vullen een eitje en je hebt maar 1 product nodig om al je zakken te vullen.
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn bijgaande poll in te vullen, zodat ik een idee krijg op hoeveel stallen IKEA FRAKTA zakken gebruikt worden om porties hooi in voor te bereiden?