Het is bijna zo ver.. de paarden komen aan huis

Het perceel dat wij gekocht hebben is 2,8 ha groot. Minus het huis, tuin, bijgebouwen en een stuk wei naast het huis is dat 2,4 ha. Ik wil graag, indien mogelijk, hooi van eigen land winnen daarvoor heb ik zo'n 26 grote pakken per jaar nodig.
Een paar puntjes vooraf:
- mijn idee is een PP. De paarden hebben altijd toegang tot 2 grote schuilstallen waar zij sowieso kunnen eten
- uiteindelijk wil ik ook een poel en een heuvel maar dat gaat niet lukken binnen 3 maanden
- paden van 3 m. breed vanwege tractor en quad
- het land is omringd door sloten met ongeveer op de helft ook een sloot, deze is onderbroken door een duiker waardoor je van het ene stuk naar het andere kunt lopen
- toegang vanaf de weg kan net na de sloot hier wil ik geen track hebben lopen zodat de loonwerker makkelijk bij het hooiland kan komen
- de rijbak moet dichtbij het huis komen ivm vergunning wellicht zelfs in de breedte ipv lengte
- mestcontainer in de buurt van de toegangspoort weg? Moet natuurlijk makkelijk op te halen/te legen zijn
- de honden krijgen hun eigen stukje waar alleen zij kunnen komen, dit moet voorin zijn ivm toegang tot het huis voor hen (schuine strepen linksboven)
- 1 blokje is 10 m.
Voor de beeldvorming:

De bewoners

Wat vinden jullie? Heb ik te veel hokjes gemaakt? Ik kom uit op zo'n 950 m. track (incl. naar de stallen toe, niet op tekening).
Alvast bedankt voor het meedenken