Stageadres Amerika

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Stageadres Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 12:08

Ik zoek een goed/leuk/leerzaam stageadres in Amerika voor een stage vanaf half mei tot midden zomer. Liefst een ranch o.i.d

Iemand tips?

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:23

in bit staat een hele reportage over amerika/canada.
Maar dat zijn geen stages maar meer vakanties voor een hele tijd...
Ik ben er ook naar op zoek, maar ik wil dan geen stage maar een jaar
op een ranch in amerika of canada verblijven...
Dus ja als iemand iets weer?? Haha!
*schopje Knipoog*

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:11

Ik zal eens voor je op school vragen Andrea. Ik zou voor 3 maanden naar canada gaan, maar waarschijnlijk gaat dat niet door. Misschien nog 2 maanden stage en anders volgend jaar. Maar mijn leraar had een leuke ranch waar ze trektochten deden. Als ik besluit niet te gaan zal ik het adres wel voor jou vragen

patriciavg
Berichten: 114
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 00:55

Nou mensjes, begin alvast maar met zoeken. Wat ik heb gedaan is in de wijde omgeving bekend gemaakt dat ik naar Amerika wilde. Daarnaast zijn op internet lijsten te vinden met adressen van Ranches. Soms staat daarbij een website vermeld en heel vaak een email-adres. Stel een standaard brief op en stuur die naar zo veel mogelijk adressen van bedrijven die je leuk vindt. Bel ook eens naar een westernstal of mensen die wat verder gevorderd zijn in de westernsport. De meeste mensen hebben wel connecties in het buitenland.

Trust me, na een tijdje (tegen de tijd dat je alle hoop hebt opgegeven) vind je zeker te weten een leuk stageplek... (zo is het ook bij mij gegaan) Knipoog.
Succes!
En denk eraan; hoe meer moeite je doet en hoe meer mensen je informeert, des te meer kans je hebt dat je reactie krijgt en op een leuk plekje terecht komt

WenS

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 10:35

Hoi ! Ik heb je al wat adressen gemaild, maar ben je email adres kwijt, zou je mij nog even kunnen mailen want ik heb nog een paar adressen !
Groetjes Wendy