Ik heb een tinker met veel behang. Moeilijk om de staat en manen kambaar te houden. Spray dit nu in met een middel van de welkoop. Duur en veel van nodig. Zijn er mensen met een eigen recept voor een middel om mee in te sprayen om het te kunnen doorkammen?
Ik gebruik alleen nog de cowboy magic detangler. Dat spul is niet goedkoop, maar je hebt er echt maar een dikke druppel van nodig en het werkt geweldig goed en heel lang, uiteindelijk ben je goedkoper uit dan die middeltjes van de ruitersportwinkel. Ik heb 4 jaar geleden bij de sale bij arthurs westernwinkel drie flessen gekocht, drie halen twee betalen, en de eerste is leeg, heb er nog twee over, zo lang doe ik er mee
Ik heb sinds kort Argan olie van Kruitvat voor het ontklitten van manen en staart van mijn tinkermerrie. Tot nu toe erg tevreden. Flesje kost 2.50 (inhoud weet ik zo niet, het is geen enorme fles).
Ik ben van cowboy magic overgestapt naar de ontklitter van de welkoop. Volgens mij is dat grand national. Prijs is gunstiger. En doe met deze ook heel lang.
De cowboy magic kocht ik altijd bij agradi als ze 35% korting hadden.
kasha
Geplaatst: 30-12-17 17:31
frama glanspray van de Agradi is werkelijk heel goed spul, ondertussen hebben wij al heel veel merken gebruikt, maar dit is een blijvertje hier op stal.