Andere stalling zoeken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Re: Andere stalling zoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 00:02

Eind goed al goed... Veel plezier op de nieuwe stal en succes met je nieuwe baan

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Re: Andere stalling zoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 02:14

Wauw TS, wat een verhaal.
Ben blij te lezen dat je de biezen hebt genomen!

Maraki
Berichten: 7
Geregistreerd: 01-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-18 09:01

alice0cullen schreef:
Man, man, man wat en die vent een eikel zeg. Jammer dat het zo is gelopen. Maar wat fijn dat je er nu weg bent.

Het is zo naar als je twijfels gaat trekken met betrekking op de verzorging van je paard. Fijn dat hij nu een goed plekje heeft.

En mocht je nog wat werk op stal willen doen kun je altijd nog eens rondkijken voor wat vrijwilligers werk op een manege of iets. Maar succes met je sollicitaties.

Echt een gigantische eikel. En ja, als je twijfels krijgt over de verzorging van je paard.. of de dag dat ik zag dat mijn paard niet was buitengezet en geen eten had gekregen.. jezus wat voelde ik me k*t. Ik heb meteen hooi gegeven en ben toen huilend in de armen van mijn vriend gevallen. Ik voelde me zo ontzettend schuldig naar mijn paard toe. Hij werd jammer genoeg het slachtoffer door de situatie tussen mij en de staleigenaar. Hoewel het gewoon vet vreemd is dat de staleigenaar zo opeens een pensionklantje niet meer doet. Ach ja, blij dat ik er weg ben!
Ondertussen help ik af en toe op stal. Dan vraag ik aan de boer of er nog iets kan gebeuren of dat ik nog kan helpen en dan krijg ik kleine klusjes en zelfs een drankje erbij haha. Echt geweldige mensen hier. <3

En ja, @freetorun, @joyce B, @Gowlan, eind goed al goed. :D

Vandaag heb ik ook mijn eerste opleidingsdag op mijn nieuwe werk en vanavond teken ik het contract voor mijn nieuwe appartement. Dank jullie wel voor alle felicitaties!
Deze avond krijgt paardlief extra veel worteltjes en knuffeltjes!

troi
Berichten: 17008
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Andere stalling zoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 09:10

Poe heftig zeg!

Overigens klinkt het alsof jij door (het ergste van) je depressie heen aan het raken bent, fantastisch zeg!