En hoe duur was dat ong?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)......de preciese prijs weet ik niet meer, maar ik dacht ook zoiets van 15 of 20 euro.
En het is nu lekker rustig op het strand, weinig toeristen, en je mag nu overal komen. Dat is vanaf mei wel anders. Als je gaat, heel veel plezier, en wie weet komen we elkaar daar wel tegen. 
) was altijd superleuk, alleen een enkele keer zo'n irri mensen er bij die zeiden dat ze veel meer rijervaring hadden dan dat eigenlijk zo was, dus die begonnen te zeuren dat het te hard ging, en dan in de galop over t strand probeerden ze hun paard stil te laten staan, die dan als een gek weer naar de rest toe rende en hun er af vielenfluffyfox schreef:mijn favorieten waren: bonny, rianne,ik weet niet of iemand die ponys nog kent
. Ik vond de tuigage en de paarden er goed verzorgd uitzien, mooie gele bontsjabrakken onder bijna alle zadels. Alleen het opstijgen bij de beginnersles vond ik nogal link gaan, de meeste mensen hadden nog nooit een paard van dichtbij gezien, en er liepen te weinig mensen om iedereen om z'n paard te helpen (toen heb ik maar even voor vrijwilliger gespeeld, mn zusje reed met deze rit mee).