Skaga visolie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Isabonny

Skaga visolie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-17 22:46

Heeft iemand ervaring met het geven van visolie aan paarden?

Waarom geef je het en vinden de paarden het lekker? Doe je het door het voer?

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 14:26

Mijn eerste vraag bij gebruik van supplementen is: waarom wil je het voeren, wat verwacht je ervan.
Als het paard gezond is en gewoon normaal voer krijgt zie ik geen reden om het te voeren. Is alleen maar goed voor de bankrekening van de leverancier.

Isabonny

Re: Skaga visolie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-17 22:29

Ik heb een paard met een droge schilferige vacht en met licht zomereczeem. Of misschien alleen maar jeuk door de schilferige vacht. Maar ik vraag me dus af of het helpt tegen een schilferige huid en of er nog andere redenen zijn om het te voeren.

RobinSputnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 22:35

Ooit wel eens geprobeerd te voeren maar alleen de geur deed ze al besluiten dat ze geen honger meer hadden :') Maar verder wel in nu om te geven binnen de ijslanders.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-17 12:00

RobinSputnik schreef:
Ooit wel eens geprobeerd te voeren maar alleen de geur deed ze al besluiten dat ze geen honger meer hadden :') Maar verder wel in nu om te geven binnen de ijslanders.

Hmm, als ze het niet lusten, dan is het zonde geld om dus een 5 liter vat van enkele tientjes te kopen. Ik wilde het eens proberen,maar heb voor paarden nog geen kleine proefverpakkingen gevonden.