Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) voor je paard + eigenaar gezien hebt, je een paar keer gaan rijden bent en alles besproken hebt. Weet je al wat voor paard het is, wat er al mee gedaan is, hoe oud, enzovoort? Wat moet je allemaal zelf betalen: stalling, hoefsmid, dierenarts, aankoop getuig? Als dat paard naar je toe zou komen moet je er ook genoeg tijd voor hebben natuurlijk. Ik zou er persoonlijk niet op zitten te wachten, ik heb een bijrijdpaard ipv een eigen paard omdat ik het noch financieel noch qua tijd momenteel zie zitten om zelf een paard te onderhouden. Als ik toch al dat geld zou uitgeven aan stalling e.d., dan zou ik dat toch liever uitgeven aan mijn eigen paard, dat ik zelf uitgekozen heb, en waar ik het over het zeggen heb. Maarja, langs de andere kant, misschien ben ik gewoon te achterdochtig
Maar ik heb al gemerkt dat als je op zoek bent naar een bijrijdpaard dat je langs alle kanten paarden aangeboden krijgt, en daar zitten soms goeie paarden tussen met een goeie eigenaar maar soms ook minder aantrekkelijke gevallen.