Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gabriellevdv schreef:Ik vraag om ervaringen niet om tips voor mijn paard
CharmingS schreef:Staan deze paarden op stal 24/7 ?Omdat op die stal altijd 24/7 iemand aanwezig en aan het werk was hebben we de paarden 6 x per dag kleine beetjes hooi gevoerd ipv 3 keer en er voor gezorgd dat ze altijd iets te doen hebben. Het is even wat dingen uitproberen en dan moet het goed komen lijkt me
Gabriellevdv schreef:Het paard staat van s'ochtends 7 tot s'avonds 8 buiten. Op de wei staan ze met meerdere paarden en krijgen hooi bij.
Op stal krijgen ze 2 hooinetten voor de nacht.
Tevens is het paard niet gevoelig op zijn buik. Hierdoor heb ik niet de intentie dat hij pijn heeft.
Gabriellevdv schreef:CharmingS schreef:Staan deze paarden op stal 24/7 ?Omdat op die stal altijd 24/7 iemand aanwezig en aan het werk was hebben we de paarden 6 x per dag kleine beetjes hooi gevoerd ipv 3 keer en er voor gezorgd dat ze altijd iets te doen hebben. Het is even wat dingen uitproberen en dan moet het goed komen lijkt me
eilleen333 schreef:Ik heb nergens gezegd dat ik mijn paard van voedsel wil laten wisselen. Was gewoon benieuwd naar mensen met ervaringen over deze spullen. Zo lastig is mijn beginpost toch niet?Gabriellevdv schreef:Het paard staat van s'ochtends 7 tot s'avonds 8 buiten. Op de wei staan ze met meerdere paarden en krijgen hooi bij.
Op stal krijgen ze 2 hooinetten voor de nacht.
Tevens is het paard niet gevoelig op zijn buik. Hierdoor heb ik niet de intentie dat hij pijn heeft.
En wat zou de aangepaste voeding dan voor verschil moeten maken?