Mijn "probleem" is nl volgende

Afgelopen jaar was het jaar dat het weer eens zwart moest (heeft met de landbouw te maken). Ik had nog 2 paarden, en in totaal 4000 m2 aan weitjes. Ze mochten per dag een 4 uurtjes op de wei en de rest op de paddock, maar hier kwam ik echt al heel vroeg in nood (juli) dat het gras gewoon op was. Nou had ik de mazzel dat ik de wei van 1 van mijn buren mocht gebruiken, maar anders was het echt lastig geworden.
Goed en dan het punt waarom de vraag. Wij willen gaan verhuizen, terug naar Nederland. En het discussiepunt is eigenlijk een beetje van moeten we nu iets kopen met minstens 1 Ha of is kleiner ook een optie. Want het huis wat we nu hebben is wel erg groot (boerderij) en ergens wil ik zelf wel een wat kleiner huis, maar veelal zijn dat dan ook weer objecten waar niet zoveel land bij zit maar waar in de advertentie dan wel aangegeven is dat men daar paarden gehouden heeft enz.
De beide paarden zijn een paint en een shet in Quarteruitvoering

De beide dames zijn alleen nog maar grasmaaier, omdat beide een blessure hebben die ermee werken onmogelijk maakt.
Dingen als tracks maken, paddock paradise oid zie ik dus ook echt niet zitten. Way te veel omheining waarop madam draak zich uit kan leven met spagaateten. Ze kwam vroeger toen de weides nog met een looppad in het midden waren ook echt teruglopen als ik ze op de wei liet. Om dan te schooien dat ze maar op het looppad mocht blijven zodat ze onder de omheining de grasjes kon maaien. Ja ik had altijd maar weinig werk aan mijn omheining vrij te houden, maar nu heb ik liever dat werk, dan dat ik elke paar weken de fysio mag laten komen. Stuk goedkoper

Maar goed ik zit dus ergens een beetje met mezelf in de knoop nu

Paddock is iets wat we nu ook hebben, en die dagelijks afmesten is niet zon punt. De dames zijn wel heel schoon

En daarom dus de vraag aan de bokkers met wat minder ruimte, hoe doen jullie dat? Of moet je dat met zon geval als de mijne niet willen.