Ik vind het wel een leuk idee, mijn paard heeft maar een zielig toefje, lijkt me wel leuk om haar voor de foto een keer manen tot op haar neus te geven.
Het lijkt me leuk voor de fotoshoot. Hoeft ook geen permanente extension te zijn
xxwienekexx
Geplaatst: 08-10-17 20:38
Ik heb er ook even over getwijfeld, maar mn oude merrie heeft maar twee haartjes, en dan ga je het alsnog zien. In de westernwereld wordt het veel gedaan (zowel staart, manen als voorpluk). Als je eens op google zoekt vind je er al wat meer over. Daarnaast kan je het ook altijd in een willekeurige western facebookgroep vragen, die weten je vast wel wat linkjes te geven.
Ik zou alleen wel direct voor een goede gaan ipv een goedkope, ik heb van de nepstaart die ik voor mn oudere merrie heb ruim 6 jaar wedstrijdplezier gehad, terwijl goedkopere er over het algemeen nepper uitzien en sneller slijten (omdat het kunsthaar is ipv echt paardenhaar).
Dit is mijn paard zonder nepstaart:
Dit is met..:
Anoniem
Geplaatst: 08-10-17 20:44
Mies schreef:
Waarom? Het is toch geen barbie.
Waarom niet? Hij heeft er toch geen last van?
Ik ken iemand die extensions in de staart heeft laten zetten. Wel inderdaad van echt paardenhaar, anders ziet het er nep uit.