Ervaring met schrikdraadapparaat van Voss farming gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lon

Ervaring met schrikdraadapparaat van Voss farming gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 08:30

Vanwege een blessure staat mijn ruin tijdelijk in een afgezet stukje wei (ongeveer 20 x 20 m). Uiteraard is het gras aan de andere kant van het draad groener :Y) , dus ik ben me aan het oriënteren op een batterij schrikdraadapparaat.
Daarbij valt op dat de 9V batterij apparaten van Voss farming (bijvoorbeeld via agrishop.nl) een stuk minder kosten dan die van een a-merk zoals Gallagher. Heeft één van jullie ervaring met een 9V apparaat van Voss farming? Ben je er tevreden over?
Omdat het voor tijdelijk is zou een minder duur apparaat fijn zijn, maar als het niet werkt kan ik net zo goed meteen een dure kopen.

Sadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 08:34

Ik heb een andere van Voss farming (12v), bevalt na bijna 2 seizoenen nog steeds uitstekend.

Delphi2

Re: Ervaring met schrikdraadapparaat van Voss farming gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:57

Ik heb een schrikdraad apparaat op electriciteit, goede kwaliteit hoor. Ik bestel veel spullen van ze en kwaliteit is goed, ik bestel het in Duitsland, is zelfde bedrijf andere website maar wel goedkoper.
www.weidezaun.info

Sclimpre

Re: Ervaring met schrikdraadapparaat van Voss farming gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:09

Ik denk dat je eerder de vraag moet stellen of het schrikdraadapparaat krachtig genoeg is, het merk komt pas op de 2de plaats. Een 9V apparaat zou ik nooit meer kopen, ook niet als tijdelijke oplossing. Niet voldoende vermogen en wanneer er een tak invalt en de stroom loopt weg moet je een nieuwe batterij kopen. Neem liever een 12V toestel met een auto accu. Die kan je terug opladen. Als je het toestel niet meer nodig hebt kan je het 2dehands nog verkopen. Je kan ook een degelijk apparaat met een ingebouwd zonnepaneel nemen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 15:44

Wij hebben een Voss farming apparaat via agrishop. Was 80 euro geloof ik en er kan een batterij in, maar ook een accu. Wij hadden er dus eerst een batterij in en nu een autoaccu.

Shetten ontsnapten steeds, maar blijven nu prima in de wei :)