Wij zijn al vanaf vorig jaar mei bezig met een bepaald huis kopen, namelijk een boerderij met stallen. Het proces is heel stroef verlopen en we hebben heel erg veel obstakels onderweg gehad. We hebben namelijk het bestemmingsplan moeten wijzigen omdat het agrarisch was, en je er dus eigenlijk niet eens mocht wonen! Nu is (bijna) alles rond en gaan we vrijdag (1 september) tekenen voor het huis. Ik ben zo blij en gelukkig, ik kan het niet omschrijven.

Vanaf 1 september hebben we dus de sleutel en zullen wij heel erg hard moeten klussen aan het huis, de stallen en het erf om het naar ons zin te maken. Ik wil hiervan voor en na foto's maken, van het proces etc. Deze foto's zal ik in dit topic plaatsen en ik zou het erg leuk vinden als jullie ons komen volgen in het proces naar onze droomstal!
2 september hebben we voor vrienden en familie een klus-dag georganiseerd en zullen wij met z'n alle heel erg hard aan de bak gaan! Voor die tijd maak ik nog even snel foto's, en de ''after'' foto's zal ik na 2 september ook plaatsen!
Tips, tricks etc. zijn allemaal welkom!