Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
waarom zou je dit willen?emilyslaluna schreef:Puur uit nieuwsgierigheid, degenen voor mij; jullie zeggen allemaal min of meer dat het kan, maar is een slang met koud water je paard helemaal natmaken en wassen niet slecht? Je haalt alle natuurlijke oliën en vetten van de huid weg. Bovendien lijkt koud water mij niet bepaald fijn
emilyslaluna schreef:Puur uit nieuwsgierigheid, degenen voor mij; jullie zeggen allemaal min of meer dat het kan, maar is een slang met koud water je paard helemaal natmaken en wassen niet slecht? Je haalt alle natuurlijke oliën en vetten van de huid weg. Bovendien lijkt koud water mij niet bepaald fijn
Handwarm/lauw water lijkt me toch altijd wat fijner voor je pony. Afspoelen moet dan wel met koud water, maar zo heel veel kwaad kan dat ook niet. En inderdaad wel goed droogstappen voor je hem weer terug zet! emilyslaluna schreef:Puur uit nieuwsgierigheid, degenen voor mij; jullie zeggen allemaal min of meer dat het kan, maar is een slang met koud water je paard helemaal natmaken en wassen niet slecht? Je haalt alle natuurlijke oliën en vetten van de huid weg. Bovendien lijkt koud water mij niet bepaald fijn