Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
karuna schreef:Ik heb een zelfde stuk gehad met zandgrond. Geprobeert en ermee gestopt. Het werkt niet lekker en je stroom op de binnendraad gaat bijna niet. Ik heb uiteindelijk een brede strook/pad aan de brede kant gemaakt en de rest in vijf stukken gemaakt voor strookbegrazing. Daardoor heb ik jaarrond gras kunnen bieden. Als extra uitloop had ik een dwarsstuk als soort van paddock waar ze altijd op konden.
Arabesk schreef:karuna schreef:Ik heb een zelfde stuk gehad met zandgrond. Geprobeert en ermee gestopt. Het werkt niet lekker en je stroom op de binnendraad gaat bijna niet. Ik heb uiteindelijk een brede strook/pad aan de brede kant gemaakt en de rest in vijf stukken gemaakt voor strookbegrazing. Daardoor heb ik jaarrond gras kunnen bieden. Als extra uitloop had ik een dwarsstuk als soort van paddock waar ze altijd op konden.
Stroom op de binnen draad met een accu. Draad niet als een gesloten stroomkring dan werkt het niet.