. Ze wisten dat ik een oud paard heb waar ik niet meer op rijd. Vond het wel leuk dat ze aan mij dachten want ze willen hem alleen aan een goed tehuis wegdoen. Nu was ik alleen pas van plan van de zomer een 2e paard (!) erbij te nemen omdat ik eerst een andere baan wil hebben (contract loopt binnenkort af). Ik sta wel op een goedkope stalling en heb spaargeld maar toch niet zo'n fijn idee. Nu kan ik de pony met toebehoren zo meekrijgen dat is ook niet mis. Als ik het wil moet ik volgend weekend even komen kijken. Het is wel aan de andere kant van het land en ben ook bang als ik ga kijken dat ik dan verliefd word. En weet nog niet precies wat ik wil qua paard ook al lijkt mij dit een buitenkansje. Ik heb eigenlijk het liefste een paard want ben 1.85 lang dus ziet het er misschien niet uit. Alhoewel ik afgelopen weekend ook op een pony een buitenrit gemaakt heb op een westernzadel en die zat best lekker. dribbelde niet enzo maar mn benen en bovenlichaam staken wel erg uit.
Kan iemand mij op weg helpen te beslissen?

) en op hem rijden. Je bent inderdaad wel lang, maar hoe het eruit ziet ligt ook aan de vorm van het paard. Daarna kun je een veel betere afweging maken! Wat je met hem/haar wil gaan doen is natuurlijk ook een punt om over na te denken.