Verplaatsbare afscheiding binnenbak

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shetties

Verplaatsbare afscheiding binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-17 10:22

Voor de manege ben ik op zoek naar een verplaatsbare afscheiding om de bak in tweeën te kunnen delen.
We hebben nu grote witte hekken, maar deze zijn aardig aan vervanging toe en we willen de bak anders indelen.

Niemand weet meer waar de huidige hekjes vandaan kwamen en op google kan ik niet echt vinden wat ik zoek.

Dus vandaar mijn vraag of jullie ideeën hebben :)

daffie1986

Re: Verplaatsbare afscheiding binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 10:29

manege beukers in het geestmerambacht/waarland heeft hun indoor baan ook voorzien van verplaatsbare afscheidingen, misschien kun je contact met hun opnemen

_Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 10:29

Misschien van die lagere balkjes/hekjes? Ze zijn makkelijk te verplaatsen en het ziet er ook nog mooi uit
Afbeelding

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:29

Bij manege Groenendaal hebben ze ook een verplaatsbare omheining, bij NHB Deurne ook (die ging met de heftruck of shovel, meen ik).

MaupieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 16:57

Dressuurhekjes?

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 15:16

daffie1986 schreef:
manege beukers in het geestmerambacht/waarland heeft hun indoor baan ook voorzien van verplaatsbare afscheidingen, misschien kun je contact met hun opnemen

Wij hebben de hekken voor Beukers geleverd. We hebben eventueel ook andere mobiele omheining.
Als u mij een mail stuurt met uw wensen en de benodigde lengte zal ik graag een prijsopgave doen.
mailadres: richard@schuurman.eu

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 19:39

juliomariner schreef:
daffie1986 schreef:

Wij hebben de hekken voor Beukers geleverd. We hebben eventueel ook andere mobiele omheining.
Als u mij een mail stuurt met uw wensen en de benodigde lengte zal ik graag een prijsopgave doen.
mailadres: richard@schuurman.eu

Nou kijk eens aan. Succes.