Van de ene kant wil ik ze kort hebben..Wil er straks toch de sport mee in en het staat gewoon een stuk netter..
Van de andere kant,die lange manen staan ook wel weer erg leuk..Hoewel ze soms wel weer net een pony lijkt.
En ze de bovenste helft van de achterkant er af heeft geschuurd.
Ik zit dus enorm in dubio en vraag daarom middels een poll jullie mening..Ik hoop dat jullie in dit topic ook een toelichting willen geven..Hier een foto van haar manen, de achterste helft (dus richting zadel toe) is nog dunner als op de foto te zien..

Die kort ik afentoe wel wat in, maar ze mogen bij hem het grootste gedeelte van de hals bedekken. Het staat hem gewoon leuker en ze vallen mooi. Bij Kalisto echter heb ik de manen wel ingekort. De manen moeten bij hem gewoon wat korter zijn i.v.m. de wedstrijden. Je zegt zelf dat de manen redelijk dun zijn. Als het lukt om normale knotjes te maken, dan hoef je ze in principe niet al te kort te maken. Ik denk persoonlijk dat het bij jouw paard inderdaad leuker en speelser staat dan perfect kortgetrokken manen. Mochten de knotjes nu te dik zijn of absoluut niet mooi worden, dan zul je alsnog een stuk eraf moeten halen.

Ben bang dat ik dan wel heel erg spijt ga krijgen...