Ervaringen Mestonderzoekkit Worm&Co

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Woodstock

Ervaringen Mestonderzoekkit Worm&Co

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-17 09:42

Hoe is jullie ervaring met Worm&Co? Is het positief? Want het is wel 14,95 en dat is niet heel erg duur, maar als het eigenlijk niets is dan weet ik het niet.....

Ze zoeken dan in een lab uit of je paard wormen heeft, maar voor 15 euro vind ik het veeeel te goedkoop!

Heeft iemand ervaringen?
Laatst bijgewerkt door C_arola op 11-07-17 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd, dit is niet nodig

Arabesk

Re: Ervaringen Mestonderzoekkit Worm&Co

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:19

Zo moeilijk is het niet, als je kunt tellen is het te leren. :+

je kunt het ook zelf leren www.wormtest.nl

Cheminee

Re: Ervaringen Mestonderzoekkit Worm&Co

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:26

Voor 15 euro doet mijn dierenarts het zelf.... hoef alleen mest naar de kliniek te brengen...

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 10:44

Ik heb persoonlijk een erg goede ervaring met dit bedrijf. Ik had snel de uitslag binnen, ze reageren snel op vragen en ik kreeg een passend advies. En ik krijg elke keer een herinnering wanneer het weer tijd is voor mestonderzoek en daardoor vergeet ik het ook nooit.

Ik weet dat het onderzoek uitgevoerd wordt bij een parasitologisch labaratorium door een parasitologisch dierenarts. Deze geeft ook het advies welke wormenkuur ik moet geven bij een besmetting. Ik kan dan gewoon bij mijn dierenarts een wormenkuur ophalen omdat het bij een laboratorium is onderzocht (je krijgt een bestand per mail).

Dus persoonlijk heb ik er erg goede ervaring mee en je kan ook altijd op hun Facebook kijken, daar staan ook recenties van mensen die er al ervaring mee hebben. http://www.facebook.com/wormenco