Mijn pony staat sinds een tijdje met een greenguard graasmasker in de wei. Dit bevalt heel goed. Er is alleen 1 maar. En dat is dat hij (volgens ons) niet uit de automatische drinkbak kan drinken. Nu heeft hij snachts wel onbeperkt toegang tot water en bieden we hem overdag nog een keer extra water aan.
Nu lijkt hij niet gigantisch veel dorst te hebben verder, maar het beste is natuurlijk dat hij zelf kan kiezen wanneer en hoeveel hij drinkt.
Mijn vraag is nu: Heeft er iemand ervaring met een automatische drinkbak waar de Greenguard inpast? De enige eisen die ik eraan heb zijn: Het liefste niet veel duurder dan 50 euro, en hij moet aangesloten kunnen worden op hoge druk.
Ik heb zelf ook al wel gezocht op internet, maar vaak staan er geen duidelijke maten bij de drinkbakken dus dat maakt de zoektocht een stuk lastiger.
(Het moet een automatische drinkbak zijn. Er staan namelijk zes grote paarden dus simpelweg een ton met water neerzetten levert de stalhoudster heel veel meer werk op, dus dat is geen oplossing. Ik ben al heel blij dat ze mijn pony extra water aanbiedt met een emmer

Ik hoop dat iemand mij kan helpen