ponyland betreden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Debby614

ponyland betreden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-17 11:30

Geen idee waar dit thuis hoort, staat het verkeerd dan graag verplaatsen.

Sinds kort staan mijn twee pony's bij ons op het terrein, elke avond van 19.30u tot 20.00u mogen kids met mij mee naar binnen, poetsen, knuffelen en wie het leuk vind meehelpen hooi in het land te verspreiden, water geven etc.

Ik wil een bordje op het hek plaatsen met dus de openingstijden, toegang eigen risico, niet voeren, geen slippers.

Verder nog belangrijke dingen om te melden?

Heleennn

Re: ponyland betreden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 11:39

Dat je niet verantwoordelijke/aansprakelijk bent voor diefstal/ongelukken :) En ik zou er ook bijzetten dat er camera bewaking is, ook al is dat niet zo. Het schrikt toch af.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 11:47

Heleennn schreef:
Dat je niet verantwoordelijke/aansprakelijk bent voor diefstal/ongelukken :) En ik zou er ook bijzetten dat er camera bewaking is, ook al is dat niet zo. Het schrikt toch af.

Wat een onzin. Zo'n bordje ontslaat je van geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid, en als jouw pony zo'n kind sloopt ga je gewoon nat.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 12:37

Ik zou het nóóit doen, want zodra je aangeeft 'open' te zijn, gaan er gegarandeerd kinderen naar binnen zonder dat jij erbij bent, buiten de 'openingstijden'.

Juist een bordje 'verboden toegang' ophangen, en per keer kinderen die mee willen toegang geven - en de kinderen die dan toevallig op slippers lopen hebben pech. En ik zou het dan ook echt beperken tot 2-3 kinderen, zodat je ze in de gaten kunt houden. Je bent nl, ook op eigen terrein, áltijd aansprakelijk voor wat er gebeurt, wat oomens ook al aangaf. 'Betreden op eigen risico' is dus een zinloos (onwettig) bordje.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 12:38

oomens schreef:
Heleennn schreef:

Wat een onzin. Zo'n bordje ontslaat je van geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid, en als jouw pony zo'n kind sloopt ga je gewoon nat.

zoooo gaat ie lekker? :') excuses voor mijn onzin, dan doet ze het maar lekker niet