Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We laten ze daar maar een paar uur op en dan zetten we ze altijd terug op het zand aangezien wij ook bang zijn voor hoefbevangenheid. Daar hebben ze ruwvoer
paardje1983 schreef:Het jonge spul uit de opfok krijgt in de winter eiwit rijk kuilgras dus die zijn het al gewend en groeien ook flink
Daar zou ik ze met een geruster hart langer op zetten dan op van dat hele malse, bijna neon-groene gras
maaaikkee schreef:Je zegt dat het gras heel lang is, lang uitgebloeid gras is beter dan al dat korte jonge gras dus ik zou ze gewoon laten staan

felicity schreef:En hoe doen jullie het dan als dit stuk kaal is en ze weer op een andere wei gaan waar dus wel weer gras staat. Bouwen jullie dit dan weer op?
KPet schreef:paardje1983 schreef:Zal de wei 1h groot maaien en hooi of kleine pakken kuil maken en dan erop zetten
Dat was ook een beetje mijn idee. Maar ik twijfel dan nog over of de ponies niet koliekerig worden.