Mijn paarden staan tijdelijk bij andere mensen aan huis. Hebben zij goedkope grasmaaiers en kan hier het gras een beetje groeien om te kunnen hooien. Nou hebben ze daar 2 weitjes, de achterwei heb ik vorig jaar al helemaal netjes omheind (toen heeft mijn pony daar ook een aantal weken gelopen met een andere pony).
Het weitje naast het huis is helemaal omheind met een wit houten hekwerk (wordt de komende weken weer netjes in de verf gezet). De pony's hebben daar vorig jaar gewoon zonder stroomdraadje in gelopen en bleven goed achter het hek. Maar dit jaar staat mijn paard er in en ben ik toch bang dat als meneer zijn billen tegen het hek zet, dat het hek dan niet lang meer staat. Dus moet er een stroomoplossing komen. Ik was al een beetje aan het nadenken over een tijdelijk omheining met prikpaaltjes. Maar net kwam de eigenaar naar me toe dat hij wel wil investeren in een vaste oplossing.
Ik heb weitjes zat afgezet, dus dat weitje afrasteren is niet zo'n probleem. Maar ik wil het voor het oog ook een beetje mooi houden.
Dus mijn vragen:
- Wat voor isolatoren zou ik het beste kunnen gebruiken op een wit hekwerk, zodat ze zo min mogelijk opvallen.
- Koord of toch beter smal lint (wat zou het minste opvallen)
- Het hek heeft 3 brede liggers. Alleen langs de bovenste ligger een draadje of ook nog halverwege een draadje?
Zijn er bokkers met goede ideeën?