Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Er zijn heus wel privé stallen die wel een binnenbak en wasplaats hebben
En het uitspreken naar de manegehouder zoals al hierboven geschreven werd door November08.
eclair98 schreef:Ik zou inderdaad gaan verhuizen, want ook al spreek je de dames erop aan, ik denk dat je dochter altijd wel bang blijft voor commentaar van die drie als ze, ze ziet lopen.
Maar dat verschilt wel van persoon tot persoon inderdaad. 
, tuurlijk kan dan ook niet iedereen even goed met elkaar maar nooit gehad dat er echt veel wordt geroddeld, nu sta ik op een stal met 8 paarden en ook hier heb ik het super naar mijn zin. Ik heb dan wel geen binnenbak, maar toch rijd ik nog zo'n 4/5 keer in de week en in de winter ga ik gewoon naar de ruiterclub toe om binnen te rijden. Maarja dat ik het fijn heb gehad op kleinere stallen wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt, maar misschien kan het wel heel fijn zijn, waardoor je dochter ook weer plezier krijgt in het rijden.
Toen begon het weer. Alle commentaar, maar deze keer ook allemaal geslijm, alsof ze iets van mij moesten. Het enige verschil was dat ze nu aan de kant stonden ipv bij mij in de les reden.
Ze kunnen toch niet 24 uur per dag op de manege zijn. pol1 schreef:pateeke schreef:Ergens wel herkenbaar.
Ik heb mijn pony een tijd laten staan waar hij stond en ging gewoon op momenten waarvan ik wist dat er weinig tot geen ander volk was zodat ik er geen last van had.
Maar das toch te gek!!