Sinds een paar maanden weet ik dat ik mijn droom kan laten uitkomen. Ik wil mijn paarden aan huis en ik zal ze houden in een (nog te creeeren) paddock paradise. Ik ben al maanden aan het zoeken naar een geschikt huis en heb een aankoopmakelaar die mij niet voldoende verder kan helpen. Ik ben op zoek naar een woning met uitrijmogelijkheden, minimaal 7500m2 aan grond, bosrijke omgeving, niet in de buurt van hoogspanningskabels of vee bedrijven, maximaal 1.15u rijden vanaf Schiphol(ivm werk) en een prijs tot maximaal 1.000.000,00 Ik breng uren door op Funda maar het lijkt me maar niet te lukken om wat te vinden. Verbouwen vind ik geen probleem, niet verbouwen ook niet. Het huis zelf is dus maar 'bijzaak' mits het wel een te gebruiken oppervlakte heeft van 250m2(als het woonhuis dat niet haalt maar er bijgebouwen zijn vind ik dat ook prima) Zoals je leest ben ik super makkelijk(vind ik

Hebben jullie tips waarop ik kan zoeken zodat ik zeker weet dat een huis uitrijmogelijkheden heeft?
Weten jullie mijn droomhuis te vinden?
Moet jouw tante toevallig net zo'n huis verkopen?
Ik snap dat het raar over kan komen dat ik dit plaats maar ik ben echt best wel ten einde raad.
Hopelijk is hier iemand mijn redder in nood

p.s. Ik heb een account aangemaakt omdat jullie paardenmensen bij uitstek zijn en misschien kunnen helpen.