Action- super goedkope antiklit - massageolie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: Action- super goedkope antiklit - massageolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 12:34

Cool!! Als ik er weer ben en er aan denk dan haal ik het ook :D

Iemand een foto? *-:) :o

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Action- super goedkope antiklit - massageolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 12:40

Ik ga het van de week van m'n werk bij Action eens meenemen.
Zag 'm gister staan, maar vergeten mee te nemen. Ik ben er toch benieuwd naar, en toch duidelijker goedkoper dan de Cowboy Magic! Nu had ik met 20% + 25% korting er boven op goedkoop kunnen krijgen voor de grootste fles die normaal €68,95 kost. Dus dan is het wel een stuk goedkoper!

Anne_vD

Berichten: 230
Geregistreerd: 27-01-14

Re: Action- super goedkope antiklit - massageolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 12:50

Ik heb het van de week geprobeerd maar vond het juist niet werken. De staart werd bij mij niet makkelijker doorkambaar en enorm vet. Manen zijn vaak al makkelijk uit te borstelen dus daar niet echt een oordeel over, wel werden ze ook enorm vet. Daarna m'n eigen handen afgedaan maar nog kreeg ik paard niet aangesingeld omdat de singelstoten door mijn handen bleven glippen. Misschien dat ik het nog 1x probeer maar op deze manier houd ik het liever op de antiklit voor een paar €€ meer.

Lukasje
Berichten: 11296
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 12:55

Ik ben wel benieuwd naar nog meer positieve of negatieve ervaringen.
Nadat ik deze week 60.95€ :wow: betaald heb voor een bus ShowShine vind ik het toch wel het moment om uit te kijken naar een goedkoper alternatief.

Iemand zei ooit wasverzachter. Heeft iemand daar ervaring mee?

Quickly2003

Berichten: 293
Geregistreerd: 06-04-17

Re: Action- super goedkope antiklit - massageolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 13:20

Dit moet ik toch ook eens proberen!

marengolike
Berichten: 592
Geregistreerd: 20-04-12

Re: Action- super goedkope antiklit - massageolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 19:14

Hier ook iemand die het wil gaan proberen

Anoniem

Re: Action- super goedkope antiklit - massageolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 22:19

Ik moet toegeven, dat vandaag de staart toch ook wel wat olie-ig en vies aanvoelde. Heb er 1 x een klein btje ingespoten.

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: Action- super goedkope antiklit - massageolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 23:48

Is het nodig om het bij iedere borstelbeurt er in te doen? Of blijft het een paar dagen zitten?

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 04:57

Ik ben benieuwd of paarden hier een uitslag/jeuk-uitbreuk van kunnen krijgen. Ik ben er niet zo voor om lukraak producten voor mensen voor je dieren te gebruiken... en nu komen de eerste "het is toch wel vies-vet" verhalen al... ik blijf meelezen!

MallyBelly

Berichten: 3539
Geregistreerd: 23-12-08

Re: Action- super goedkope antiklit - massageolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 07:26

Ik haal gewoon anti klit van de plaatselijke ruitershop, verdeel de helft in een oude fles, water er bij en hoppa, 3 liter voor nog geen 13 euro.
Mijn paarden hebben manen van +/- 80 cm dus weet wel wat uitkammen is.. :P
Dat spul van action worden de manen op den duur heel vet van bij die van ons,zowel serum als anti klit.

kinel
Berichten: 2189
Geregistreerd: 17-05-11
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 08:02

Femek2902 schreef:
Na een tip van iemand "maak" ik nu mijn eigen anti klit :) Laagje mensen-cremespoeling in een fles en vullen met water. Super goed koop en het werkt prima.

Ook het proberen waard.

Anne_vD

Berichten: 230
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 09:30

Had gisteren de staart weer uitgeborsteld, 5 dagen nadat ik deze ingespoten heb was hij nog vet. Ik gebruik het dus niet meer en ga het er van de week even uitwassen

Sabbientje

Berichten: 4710
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 09:40

YvonneV schreef:
hegron haarserum bij de Action vandaan 2.99 werkt ook erg goed

Die gebruik ik ook. En de hegron anti tangle spray vind ik ook fijn. Voor zowel paard als mezelf :P

Grainey

Berichten: 2088
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 10:06

Massageolie... :') Wauw, die had ik nog niet geprobeerd. Wel de anti klit van de action, maar die vind ik niet zo fijn.

Ik gebruik zelf het huismerk anti klit van de Kruidvat. 2 euro per fles, ik gebruik het voor mezelf en voor mijn paarden. Weet ik zeker dat het veilig is, het houdt de manen zo'n 3 dagen zacht en glad en klitvrij (afhankelijk van regen) en het ruikt ook nog lekker ook.

Die tip van de creme spoeling met water klinkt ook goed, die ga ik zeker onthouden! :j

Anoniem

Re: Action- super goedkope antiklit - massageolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 18:44

Ik gebruik normaal ook het serum van kruitvat eigen merk. Super fijn spul en dat wordt echt niet vies of vet... Althans niet bij mijn paard.

Daphne__
Berichten: 12471
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 18:53

Hier nogsteeds niet vet :n Maar ik doe wel gewoon een beetje op mijn hand en dat verspreid ik over de manen en staart.

Quickly2003

Berichten: 293
Geregistreerd: 06-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 20:48

Daphne__ schreef:
Hier nogsteeds niet vet :n Maar ik doe wel gewoon een beetje op mijn hand en dat verspreid ik over de manen en staart.




En werkt dit dan ook goed?

Benfan

Berichten: 4007
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Re: Action- super goedkope antiklit - massageolie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 23:39

Ik heb er ook geen last van dat het vet is, doe een beetje op mijn hand en verspreid dat over de manen of staart. Blijft lang goed doorkambaar... vreemd dat sommige mensen hele andere ervaring hebben. Hoe gebruiken jullie het dan eigenlijk?

Daphne__
Berichten: 12471
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 00:05

Quickly2003; Jahoor, werkt prima! Ik gebruik echt zo weinig mogelijk, denk nog geen theelepeltje vol.. Goed door de manen verspreiden en dan uitborstelen.


Ik las dat sommigen het sprayen en volgens mij is het bij diegene ook vet, denk dat het met sprayen al snel te veel is.

Anoniem

Re: Action- super goedkope antiklit - massageolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 00:23

Ik spray idd. Maar echt wel heel erg weinig. Genoeg zodat het wel zn werk kan doen en ik het makkelijk uit kan kammen. Maar het is nog niet eens een theelepeltje wat ik op spray denk ik.. Ik denk dat het ook goed kan liggen aan het haarstructuur of het bij de een wel vet wordt en bij de ander niet.
Ik vond het iig een hele fijne tip, en voor dat geld kan je nog is wat proberen niet waar?! Ik gebruik het nu voor mezelf. Want het is ook wel echt heerlijke massageolie :j

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 00:23

Zit er een citroen luchtje aan en blijven de beestjes ook op afstand?

Ik heb die hegron van Action een keer gekocht, maar vond die niet geweldig.

CM werkt goed, maar ik gebruik inmiddels al jaren de argan olie van kruidvat en dat werkt echt super. Heb die ook voor mn eigen haar. Een flesje is goedkoper dan CM, maar je moet het wel iets vaker kopen. BLijft het goedkoper, is heel makkelijk aan te komen, dus ik hou die. Onze paarden hebben ook langere tot hele lange manen en met name eentje heeft een mega staart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 00:30

Er zit idd een citroen luchtje aan. Maar of de beestjes ook daadwerkelijk op afstand blijven, vraag ik me af. :)

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Action- super goedkope antiklit - massageolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 01:00

Ik gebruik al jaren mtg van shapley's om de manen en staart 1 of 2x pw in te smeren als er erg veel beestjes zitten. Dit jaar zijn ze er ook al.
Maar voor de lengte van de manen en staart gebruik ik de argan olie van kruidvat. Volgens mij 2 of 3 euro zoiets?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 09:30

Die argan olie die jullie benoemen is dat deze serum? Want die gebruik ik ook al jaaaaaren. Die is echt zó ontzettend fijn! <3

Afbeelding

Grainey

Berichten: 2088
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Re: Action- super goedkope antiklit - massageolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 09:41

Ik gebruik de spray variant daarvan en daar ben ik helemaal weg van, deze kende ik nog niet, ik zal het onthouden!