Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rumay schreef:Wat is het verschil als je paard buiten staat of op stal als er vreemde over het erf lopen? Meestal is het land groot genoeg dat ze weg kunnen lopen en dat lukt op stal niet.
eilleen333 schreef:Ik had keuze genoeg, maar slechts 1 stal waar mijn paard 24/7 buiten kon op droge ondergrond.
Dus ik heb momenteel een bak, geen stal, geen binnenruimte, geen WC ( echt, dat valt wel tegen soms...) en het is nog 1 van de duurste ook, maar T peerdekind staat lekker met haar vrienden in de wei.
Eight schreef:Hier staan ze 24/7 buiten, zowel in de zomer als winter met een schuilstal (waar ze gek genoeg meer gebruik van maken in de zomer dan in de winter). Voor mij is dit echt een eis, ik zou mijn paarden niet meer in de stal willen hebben tenzij hoogst noodzakelijk.
Ik heb een heel felle merrie die niet prettig te rijden was toen ze nog veel op stal stond, nu nooit meer problemen mee gehad dat zegt voor mij in het geval van mijn merrie genoeg
Ir111 schreef:eilleen333 schreef:Ik had keuze genoeg, maar slechts 1 stal waar mijn paard 24/7 buiten kon op droge ondergrond.
Dus ik heb momenteel een bak, geen stal, geen binnenruimte, geen WC ( echt, dat valt wel tegen soms...) en het is nog 1 van de duurste ook, maar T peerdekind staat lekker met haar vrienden in de wei.
Zo sta ik ook, nou ja mijn paard dan. Ik heb ook geen bak, gelukkig kan ik zomer en winter in de wei rijden maar ik moet eerlijk toegeven dat ik de bak best mis hoor. Maar goed paardlief is blij en daar gaat het om.
Maar waarom ik je post quote is eigenlijk de WC. Die hebben wij ook niet en dat is inderdaad soms lastig!
@TS: ik zou niet op zo'n stal willen staan, maar jij moet voor jezelf bepalen wat ok is.