Hier ben ik weer met een vraag

Heeft er iemand ervaring met het verhuren van een kamer + stal? Het idee zou zijn om 3 kamers te verhuren aan 3 mensen met elke 1 paard en dan zo de verzorging van de paarden verdelen. (ik heb er zelf 1).
Details:
Locatie: 30min naar eindhoven centrum, 15min naar valkenswaard en Geldrop. Mooie omgeving, voldoende winkels.
Huis en Kamers: Goede staat, wel ouderwets maar heel netjes (dus geen half los behangpapier). Dubble beglazing en CV. Huis is +-140m2 groot. Voldoende ruimte voor idereen zijn spullen en auto's, trailers etc.
Paarden accomodatie :
1.4 hectare voor max 4 paarden. Paarden mogen overdag naar buiten, savonds op stal. Op heel slechte dagen mogen de paarden enkel buiten voor een paar uur (of ik zorg voor een stukje dat kapot gelopen mag worden).
Een buitenpiste wil ik aanleggen maar er zijn 2 buitenpistes bij de buren dus daar valt ook mss iets te regelen. 2km wandelen over een rustige weg (enkel plaatselijk verkeer) en dan kom je uit op de bossen/zandpaden waar er men eindeloos kan wandelen.
Ik ben uiteraard aan het informeren of dit nog valt onder het hobbymatig houden van paarden. Ik weet dat ik belastingen zal moeten betalen voor het kamerverhuur. Ik begrijp dat er duidelijk afspraken moeten gemaakt worden en leeft niet in de illusie dat alles "Lekker gezellig" zal zijn.
Deze topic gaat vooral om:
1. Zou je zelf zo een kamer + stal will huren?
2. Evaringen met het verhuren van kamer + stal
3. Wat zou ik hiervoor mogen vragen? Ik dacht aan 475/500 euro per maand (afhankelijk van buitenbak) voor Kamer + stal + Hooi/Stro/krachtvoer (max 2kg per dag) en elke persoon neemt 1/4 van de dagelijkse verzorging op zich. Als er iemand weg gaat valt de extra verzorging op mij dus. Ik werk van thuis dus er is vrijwel altijd iemand aanwezig.
Bedankt voor het lezen