Wij gaan helaas verhuizen, maar gelukkig kunnen de beestjes mee!
Maar dit betekend wel dat ik bezig moet voor nieuwe afrastering en een nieuwe schuur/hok waar zij in kunnen verblijven.
Hier in ons oude huis hadden we een hele grote schuur waar een box in hadden staan en voor het weiland had mijn vader dikke pvc buizen omgetoverd tot mooie weidepalen (vol laten lopen met cement, dop erop, onderkant met teer en dit met beton in de grond). Super palen ze staan er alweer zo'n 7 jaar en nooit iets mee gehad, lijkt wel een hengsten houderij hier.
Mijn vader is er helaas niet meer en het maken van de palen was erg veel werk. Nou ben ik opzoek naar kant en klare palen (permanente, niet die witte kunststoffen), maar de normale houten weidepalen worden hier opgegeten door mijn kwpn'r (ja serieus alles van hout eet ze op ofz. er zijn al een aantal bomen die eraan moesten geloven

Daarnaast moeten we een nieuw schuurtje/hokje laten bouwen, ik ben al aardig wat tegengekomen op internet. Hardhouten of kunststoffen schuren die lijken op die blokhutten zie je tegenwoordig erg veel. In de stal moeten ongeveer 3/4 boxen komen en opslag voor hooi/stro/kuil etc. Wat hebben jullie thuis en heeft iemand nog advies qua bedrijf/indeling etc.
Dus ik ben opzoek naar weidepalen die niet van hout zijn en graag advies voor een stal!

Alvast bedankt