Ik voel me een beetje een indringer op dit forum, gezien ik geen paarden heb of rijd, maar ik heb wel een vraag waarmee ik hier waarschijnlijk aan het juiste adres ben.
Samen met mijn man ben ik aan het kijken naar woningen in Oudenbosch/Hoeven en ons oog is gevallen op een boerderij in Oudenbosch waar o.a. ook paardenstallen bij horen. Omdat ik - nog - niet thuis ben in de paardenwereld ben ik mij alvast een beetje aan het inlezen en de haalbaarheid van deze woning te onderzoeken.
Vandaar ook mijn bericht hier, ik ben namelijk erg benieuwd of er uberhaupt vraag is naar stalling in deze omgeving?
Heel specifiek: er zijn 5 stallen beschikbaar met wasplaats, voldoende ruimte voor het opbergen van toebehoren, er is een rijbak buiten met zandbodem en er zijn drie weilanden beschikbaar. Op basis van wat ik tot nu toe uitgezocht heb zal het gaan om volpension, de paarden zullen iedere nacht binnen staan, 's ochtends naar buiten gebracht worden en 's avonds weer naar binnen. Voer, hooi en andere primaire behoeften (incl het ook daadwerkelijk voeren) zijn inclusief m.u.v. dierenartskosten en andere bijzondere zaken waar ik nu nog niet aan gedacht heb. De stallen zijn verbonden aan het huis waardoor er altijd toezicht is, eventueel is ook installatie van IP (webcam) camera's een optie waar ik aan gedacht heb. En er is nog extra bewaking van mijn twee honden (witte herders)

Ik zou graag willen weten of er veel vraag is naar stalling in deze omgeving en op deze manier. Is het ook een slim idee om bij maneges in de buurt eens navraag te doen? Heeft iemand verder nog tips waar ik absoluut aan zou moeten denken? (Ik ben overigens zelf thuisblijfmoeder met twee kinderen van 6 en anderhalf, ik heb een klein bedrijfje in naai- en borduurwerk aan huis en ben dus nagenoeg altijd thuis)
Bij voorbaat heel erg bedankt voor de reacties!
Groetjes, Marloes Hoppenbrouwers