Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pattypaard schreef:Hier ervaring met de Hippochol, top spul! Aangeraden door mijn dierenarts toen mijn paard herstellende was van een leverbotbesmetting.
Weet niet of het een merk van dierenartsen is... maar hoor van mensen die de producten gebruikt hebben enkel positieve berichten.
PanamaD schreef:Ik denk dat je vooral voor de naam betaald. Veel klei doet het zelfde: koelt in het begin, haald vocht en afvalstoffen eruit en als je het inpakt wordt het daarna warm. Als je het niet inpakt heeft het na de koeling geen functie meer.
Ik gebruikgraag ice tich clay als ik t goed schrijf. Niet gek duur en werkt erg goed en fijn.
irisdepony schreef:PanamaD schreef:Ik denk dat je vooral voor de naam betaald. Veel klei doet het zelfde: koelt in het begin, haald vocht en afvalstoffen eruit en als je het inpakt wordt het daarna warm. Als je het niet inpakt heeft het na de koeling geen functie meer.
Ik gebruikgraag ice tich clay als ik t goed schrijf. Niet gek duur en werkt erg goed en fijn.
Ik vond de prijs eigenlijk nog wel meevallen: 1.5 kilo voor 16.95 ( nu ook nog met korting)
Cavalor is duurder, die heb ik eerder wel eens gehad.
het is inderdaad niet gek duur maar de ice tight is wel goedkoper
Kaitlyn schreef:Mijn paard krijgt een paar keer per jaar de Synovium Sand Oil 369.
De brokjes vindt ze los niet lekker, dus ik maak een slobber voor haar en net voor het geven van de slobber gooi ik de brokjes erdoorheen.
Tot nog toe altijd gewenst resultaat gehad. Werkt bij mij beter dan die Psyllium vezels, dat wilde ze absoluut niet eten.
Tessebes schreef:Ik heb op aanbeveling vd dierenarts myocare E gegeven bij een selenium tekort. De verhoudingen in het produkt zijn veel hoger dan in andere producten. Verhoudingsgewijs valt de prijs dan mee.