Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperAssie schreef:Hij heeft gelukkig nog nooit een hoefzweer gehad. Dat hij dunne/gevoelige zolen heeft klopt heel goed. Heeft hij altijd al gehad. Ik zou ook niet weten hoe ik dat moet verbeteren.
Sowieso is consequent elke dag een supplement geven erg lastig. Hij staat in een grote kudde, ze gaan niet op stal en ik kan niet elke dag echt gaan. En om nou van de staleigenaren te verlangen dat ze 5km gaan lopen, mijn paard vangen en hem dat spul geven elke dag is gewoon erg lastig..
SuperAssie schreef:Hoefschoenen draagt hij uiteraard alleen tijdens buitenritten, maar ik verlies ze constant waardoor ik iedere rit 4X moet afstappen.
Ik ben aan het kijken naar een ander model/merk, maar dacht dat dit wellicht een tijdelijke oplossing was.blijkbaar niet dus..
SuperAssie schreef:Hoefschoenen draagt hij uiteraard alleen tijdens buitenritten, maar ik verlies ze constant waardoor ik iedere rit 4X moet afstappen.
Ik ben aan het kijken naar een ander model/merk, maar dacht dat dit wellicht een tijdelijke oplossing was.blijkbaar niet dus..