Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
barbar schreef:Bij mij op stal hebben ze afgelopen zomer de paddock aangepakt met drainage, doek en roosters met zand, een perfecte combi om zo het zand droog te houden. Maar de rooster zijn niet de echte paddockroosters en ik zie nu al dat goedkoop waarschijnlijk duurkoop is geweest, de roosters zijn van lichter materiaal en er liggen nu al wel eens stukjes plastic ik de paddock wat imo van het er op lopen door de paarden is, heel zonde want de paddock heeft nog steeds veel geld gekost. De staleigenares heeft het nu voor een deel opgelost door de laag zand er op een stuk dikker te maken
OYYO schreef:Ik denk dat het niet de bedoeling is om iemand af te schieten maar om positieve en negatieve ervaringen met producten uit te wisselen zodat anderen hiervan kunnen leren. Zo kun je beter beslissingen nemen.
heidi73 schreef:Ik zal het nogmaals bij Linda/Peter navragen en vragen of zij aan jou en mij kunnen uitleggen wat voor roosters het zijn. Deze info kan dan ook hier geplaatst worden. Ik denk dat de TS concrete informatie kan waarderen.
Linda en haar vader hebben vijf weken gebuffeld om de paddock voor o.a. onze paarden tiptop te maken, hebben kosten nog moeite gespaard. Ik lees natuurlijk ook dat je schrijft dat de paddock veel geld heeft gekost, maar waar het mij om gaat, is de opmerking dat het in jouw optiek 'goedkoop is duurkoop' is geweest. Als het mij al raakt, wat zou het dan met Linda en haar vader doen?