-
De schuur is omgebouwd en Diego staat er met een oude shet van de buurman en ze kunnen het goed vinden samen. We mogen de (koeienwei) van de buurman gebruiken maar hij heeft t liever niet omdat ze het helemaal vertrappen dan... Maar ze moeten toch naar buiten en ze lopen gewoon op ons erf!! We zijn bezig om een weitje van de overbuurman te huren of te kopen of van de zomer een stukje land bij de buurman af te zetten zodat ze dan niet tussen de koeien lopen, hahaha.
-
Sinds kort 'rijd' ik weer. Naja er op zitten en een neckrope om zn nek en een beetje stappen op het erf. Ik weet dus niet zo goed hoe ik weer oet beginnen met rijden en waar ik moet rijden. Je kan hier prachtig buitenrijden en heb talloze keren met hem gewandeld buiten. Ik weet niet goed hoe ik het weer op moet pakken... Ik vind het best el spannend. Ook om meteen naar buiten te gaan (als ik erop zit), want als er iets gebeurt lig ik daar op de grond. Ik dacht dan gaat Bo mee, maar daar zit ze niet op te wachten en ze kan Diego ook niet stoppen als er iets gebeurt. In een wei ofzo rijden is ook niet mgoelijk en er is ook geen bak ofzo. Ik heb op heb erf al een keer weer met zadel gereden maar hij is meer op zn gemak zonder.
-
help.