Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hier gaan we europalletten van 3,60 lang op halen. Daar zit geen statie geld op dus bedrijven zijn ze liever kwijt dan rijk. Palletten uit elkaar halen en je hebt direct mooie planken van 4 centimeter dik. Dus wat ben je kwijt? Wat extra balken, schroeven en wat werk. Jou dak moet je ook nog kopen. Kost ons maar €150/200 voor een stal van 3,60 op 3,60. Dit is wel België

Ideaal op deze manier!
) 

Bubbleee schreef:[ [url=m/mRTjAH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Un5YRJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Samen met mijn vriend heb ik deze schuilstal gebouwd, 8 bij 5 meter. Verdeeld over schuilstul en opslag van ieder 20m2.
Er lopen 3 grote en 1 kleintje in, en hebben nog ruimte genoeg over.
Ook opslag is superfijn, bij mij past de wintervoorraad hooi, 2 menwagens, zadelkast, voerkisten en nog wat haken met mentuig er allemaal in!
Dikke aanrader. Wij waren alles totaal rond de €2000,- kwijt. Incl. Berstrating, dak etc

werkelijk perfect en niet duur SofieHavan schreef:[ [url=m/x4JWXq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lHBxqp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/twLhsX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben zelf eentje ontworpen en heel tevreden van. In het midden is een grote voerplaats waar ze langs beide kanten kunnen eten, ervoor ligt er 10 meter betondallen zodat ze niet in de modder hoeven te staan. De stal helemaal rechts is ingestrooid met vlas zodat ze ook kunnen liggen als ze willenIdeaal op deze manier!
(Oh ja, onze hooi opslag is achter de stal dus hooi in de voerplaats steken doen we langs de achterkant, daar is ook een grote deur)