Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en die vroeg of ze niet wat hadden staan. Ze fokken hobbymatig (goede) paarden, dus wij naar de wei gereden om te kijken.
want dan zou zijn dochter minder goed haar best doen op school..
).. Maar ik moest en zou de hebben..
Ze belde ovber waldfee in duitsland en daar heb ik een foto van gezien een week voor we haar gingen halen.
eerste is trouwens nu alleen van mn zusje
omdat alles wer weg was. dus hebben me ouders besloten dat we een eigen pony mochten. wij beetje rondkijken maar mesuzzie vond nix leuk wou alleen maar dandy. uiteindelijk hebben we dandy dan toch maar gekocht en daar ben ik nu heel blij mee
dandy komt van Manege Ten Bosch en staat er trouwens nu nog steeds
[/b]
en telkens weer tot de conclusie gekomen dat ik het nog niet moest, doen een paard kopen.
en had dus al heel wat paarden gezien, totdat ik bij het laatste adres de tip kreeg om nog een stukje verder te rijden, want daar zat een goeie fokker. Eigenlijk hadden we haast, en moesten we gelijk naar huis, maar natuurlijk werd ik nieuwsgierig en zijn we toch snel even doorgereden. De fokker vroeg me wat ik precies wilde, haalde Dandy van stal, en het was liefde op het eerste gezicht. Ik zei gelijk: dit is 'em !
voordat hij ook maar een stap gezet had. (Gelukkig had hij ook 3 goede gangen, bleek toen hij even los in de bak mocht). Even uitgelegd dat we geen tijd meer hadden, dat ik hem wél wilde hebben en dat we de week erna nog even terug zouden komen om één en ander te bespreken.