Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bulck schreef:Voeding doet veel (biotine en voldoende vitaminen), maar ook het management.
Uitwassen van de staarten, zorgen dat het haar gezond blijft.
Mijn tip. wassen, ontklitten, vlechten, uitstekende puntjes knippen, en dan een bodylotin uitwrijven over de vlecht. Vlecht haal ik er elke week uit, enkel antiklit, daarna voorzichtig doorborstelen en terug de vlecht in. en opnieuw het voorgaande herhalen.
bulck schreef:Voeding doet veel (biotine en voldoende vitaminen), maar ook het management.
Mijn tip. wassen, ontklitten, vlechten, uitstekende puntjes knippen, en dan een bodylotin uitwrijven over de vlecht. Vlecht haal ik er elke week uit, enkel antiklit, daarna voorzichtig doorborstelen en terug de vlecht in. en opnieuw het voorgaande herhalen.
Azmay schreef:bulck schreef:Voeding doet veel (biotine en voldoende vitaminen), maar ook het management.
Ik heb een paard met een idioot dikke staart die hooguit 1x in het jaar word gewassen en een keer of 4 uitgeplozen. Zolang er geen klitten in zitten is het toch juist zo dat je er zo min mogelijk aan moet komen?
Die van mij heeft juist meer haar dan handig is, lijkt ook absoluut niet minder te worden