Toen mijn zusje en ik gingen studeren was het besluit dus snel genomen. We gingen richting Twente, mede voor de paarden. Mijn vriend ging mee, maar wil inmiddels wel graag weer terug.
Onze paarden staan hier perfect en zijn goed verwend. Maar na 6,5 jaar zijn wij afgestudeerd en al een tijdje zonder veel succes opzoek naar een fatsoenlijke baan. Mijn zusje heeft inmiddels weer werk in de randstad en ook wij denken dat daar meer baankansen voor ons liggen.
Dus het begon te kriebelen om terug te gaan, maar alleen als er een goed plekje voor de paarden te vinden was. Daar liepen we vorige week tegen aan, dus nu kan het opknappen van het paarden plekje beginnen! (En tevens het zoeken naar een huis en baan

Hier zie je het geheel; stal gebouw met daarachter de bak en ervoor deel van 1 van de 2 weilandjes.

Achter de stal, genomen vanuit de mest hoop, richting bestraat deel waar we gaan voeren.

Voerplek

De bak, heeft nog wat werk nodig, maar is wel goed gedraineerd met wit zand erin.

Weilanden (tot het tweede hek)

Plattegrondje van de stal

Oud deel van de stal

Opslag, hier is het plan om kasten te maken

Inloopstal

Dichte stallen

Overzichtje van Google maps (bovenaan de bak, dan het gebouw en het bestraten deel en de 2 meest donkere weilandjes onderaan horen erbij)

Vanaf februari gaan onze eerste 2 pony's erheen en beginnen we met opknappen. Ik wil graag voor mezelf beginnen met paarden therapie voor kinderen, ik hoop dat ik daar op dit plekje rustig mee kan beginnen. Maar dan moet het er allemaal wel wat gezelliger uit komen te zien!

Wie volgt er mee?