Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roodvos schreef:Even heel praktisch.
Als de pony moet inslapen, hou er dan rekening mee dat Rendac nu met de vogelgriep niet op het erf komt. Zoek dus een plekje waar ze het lichaam vanaf de straat kunnen ophalen.Sterkte met de pony.
tinkersjakie schreef:Roodvos schreef:Even heel praktisch.
Als de pony moet inslapen, hou er dan rekening mee dat Rendac nu met de vogelgriep niet op het erf komt. Zoek dus een plekje waar ze het lichaam vanaf de straat kunnen ophalen.Sterkte met de pony.
Of als je hem particulier wilt laten ophalen is dat niet nodig.
Bij ons is http://ophaaldienstmiedema.nl geweest. Al drie x. Drie weken geleden helaas weer een pony bij ons gehaald van vriendin
Zijn doen dit erg kundig en met veel respect naar eigenaar en pony.
Citaat:TS, allereerst erg jammer dat je waarschijnlijk je vriendje moet laten gaan. Maar weet dat houden van ook loslaten is en zoals je nu schrijft wil je hem niet onnodig laten lijden. Sterkte met alles als het straks zover is![]()
Miedema haalt dan wel de pony individueel op, maar biedt hem uiteindelijk ook aan bij de Rendac, dus ik zie het verschil niet zo. Dan kun je hem ook door de individuele dienst van de Rendac laten ophalen, dan komen ze ook aan huis. Bij de reguliere ophaaldienst moet je de pony aanbieden aan de openbare weg en wordt hij na het aanmelden voor 's nachts 4 uur de volgende werkdag opgehaald.
CarinaR schreef:Ik zie al veel bruikbare tips.
Weten je kinderen dat de pony ingeslapen wordt?
Kinderen beleven dood anders dan wij, eerlijk, ik zou ze, eenmaal ingeslapen, ook dan nog afscheid laten nemen.