Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Polly schreef:Ik heb alles met oud en nieuw op stal, lichten aan en radio aan.
Ze hebben jarenlang 24/7 buiten gelopen met schuilstal maar met oud en nieuw dus binnen.
Polly schreef:Ik heb alles met oud en nieuw op stal, lichten aan en radio aan.
Ze hebben jarenlang 24/7 buiten gelopen met schuilstal maar met oud en nieuw dus binnen.
MarlindeRooz schreef:Als je thuis blijft zou ik ze gewoon laten staan zoals ze nu staan. Dan kan je altijd nog ingrijpen!
finnens schreef:Ik deed ze altijd op stal. Vorig jaar in de weide omdat ik een stal te weinig had.. maar ze hebben flink gerend, had het idee dat ze veel opgefokter waren dan voorgaande jaren in de stal. Jij heb geen stal maar zou ze dus op een klein stuk zetten zodat ze niet de mogelijkheid hebben hard te gaan scheuren, als ze eenmaal bezig zijn stop je ze moeilijk weer.
Scum schreef:Polly schreef:Ik heb alles met oud en nieuw op stal, lichten aan en radio aan.
Bij ons hetzelfde. Op stal met licht en radio aan.
Als je die mogelijkheid niet hebt zou ik ze in de paddock laten. Bang worden en dan gaan rennen en daar ook de ruimte voor hebben kan zorgen dat ze door/over de draad heen gaan.