Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
troi schreef:Wij hebben schuifdeuren met een stukje metaal dat naar beneden valt waardoor de deur blokkeerd. Veel makkelijker te maken dan een hele buis. Ik wil er straks wel een foto van maken.
Casarell schreef:troi schreef:Wij hebben schuifdeuren met een stukje metaal dat naar beneden valt waardoor de deur blokkeerd. Veel makkelijker te maken dan een hele buis. Ik wil er straks wel een foto van maken.
Voordeel van deze sluiting is, dat je de deur ook een stukje open kan zetten.. dan laat je het 'palletje' gewoon tussen de tralies vallen
bruintje123 schreef:Casarell schreef:
Voordeel van deze sluiting is, dat je de deur ook een stukje open kan zetten.. dan laat je het 'palletje' gewoon tussen de tralies vallen
Bij 1 stal hebben wij ook zo'n palletje gemaakt voor een slimmerik die wist hoe je een tralie naar beneden kon trekken.
Maar dat palletje tussen tralies stoppen vind ik persoonlijk dan weer eng.
Heb je dan een paard die denkt dat hij door een spleetje past, al dan niet door paniek, en de deur schuift dan niet open dan sloopt hij de hele boel.
Hier laat ik de deur ook wel eens open staan, dan moeten ze gewoon maar leren wachten
Casarell schreef:troi schreef:Wij hebben schuifdeuren met een stukje metaal dat naar beneden valt waardoor de deur blokkeerd. Veel makkelijker te maken dan een hele buis. Ik wil er straks wel een foto van maken.
dus genoeg om de spijl over het randje van het blokje dat hem tegen houd te kunnen trekken, veel meer is niet nodig.