Het was een super lieve fjord waar ik op heb leren rijden... Maar hij stond op de manege en als ie verkocht zou worden dan zou ik hem hebben!!
Maar Phantom is voor mn neus verkocht.
. Ik weet niet waar naar toe en ik mis hem echt zo erg!! Het is in februarie 2003 gebeurd..
.Ik mis hem nog steeds en toen hij verkocht was kwam ik heel vaak naar Warina (was ook een lieverd!!) maar die was al 27... en die was een week later ingeslapen..... Ik heb dus toen een super klap gehad...
Ik mis ze nog allebei
hoe verwerk jij zo iets? ik huil nog echt elke dag en ik weet echt niet waar Phantom is maar ik denk dat ie bij warina is... Maar hij was nog zo jong..,.9 jaar.... Denk jij hem te kennen? laat ff een PB achter....
Maar PB me ook of laat hier achter hoe je dit kan verwerken... Ik heb een super lieve verzorgpaard en shet en die wil ik echt niet kwijt...
wie wilt je helpen?
xxDevica
(hoewel die nog wel eens opkomen
de klik was er gewoon niet en ze was erg jong voor mij in het begin ging het heel goed maar toen ging het helemaal mis werd gewoon bang om op haar te rijden ze gooide me er af en schoot elke kant op in de bak had er gewoon niet meer in de hand dus toen de grote beslissing verkopen
nu 2 jaar later ben ik er weer aantoe om weer aan een ander paard te beginnen uiteraard een ouder paard een jaar 0f 9 ofzo eentje van 3 daar begin ik niet meer aan heb m,n vertrouwen in paarden weer trug gelukkig maar want het is m,n lust en m,n leven maar ik mis haar nog elke dag
echt heel leuk maar helaas gebeurt dan niet bij iedereen die zijn of haar paard verkoopt