Pavo herbasan als extra'tje?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Pavo herbasan als extra'tje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 21:37

Ik heb voor mijn paardje een equu-ball normaal doe ik er bix in... maar ik vroeg mij af of Pavo herbasan een Vingers aflikken lekkerder Vingers aflikken alternatief is dat ik gewoon zo erbij kan geven.

Zit er veel voedingswaarde in? en moet ik dus het krachtvoer (pavo prestatiebrok) minderen?

Ik ben niet van plan om hele grote hoeveelheden in de equu-ball te stoppen. maar gewoon een aantal handjes. Vork
Nou dit was mijn vraag ik hoop dat hij een beetje duidelijk is haha Nagelbijten / Gniffelen

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 21:47

Ik voer mijn Haflinger (die absoluut niet veel energie in haar voer moet hebben, dan ontploft ze zowel geestelijk als lichamelijk) sinds een paar maanden Pavo Herbasan, naast de basisbrok. Ook als extraatje. Bevalt prima, er zit volgens mij (en de veevoederhandel waar het vandaan komt, die raadden het mij aan) amper energie in, en ze vindt het lekker.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 11:59

ik geef het ook aan mijn oudje er zit niet veel eiwit in en het is lichtverteerbaar. Het ziet er lekker uit en ruikt ook goed. Paar handjes moet volgens mij wel kunnen hoor. Voor meer info kun je op www.pavo.nl kijken of de voedingsdeskundige daar mailen/bellen.