Ik ben lang niet op bokt geweest en ben de laatste tijd een stille lezer. Ik ben al 3/4 jaar niet meer echt bezig geweest met paarden waar ik heel erg van baalde natuurlijk.
Nu heb ik rondgezocht en ben ik wat paardjes tegengekomen waar ik lekker mee bezig kan zijn. Het eigenpaard idee spookt al heel lang door mijn hoofd. En nu ben ik helemaal verliefd geworden op een paard

Het is allemaal nog niet zeker, maar ik ben al aan het rond zoeken en het kostenlijstje aan het samenstellen!
Ik heb naar hoefsmeden gezocht en de voor en nadelen van natuurlijk bekappen en normaal bekappen. Ik ben er uit dat natuurlijk bekappen meer mijn ding is. Alleen ik kan geen goede hoefsmid vinden en de kosten ervan. (Liever geen discussie hierover maar tips zijn altijd welkom natuurlijk!)
De stalling heb ik al (weiland met bak, verlichting, inloopstal en maatjes. Hij staat hier al z'n hele leven.) Dit zal ongeveer 30,- per maand worden.
Nu heb ik wat vragen, het is een 12 jarige kwpn'er met een vervelend verleden.
Welk voer zou het beste zijn? Ik weet niet precies wat die nou krijgt.
Heeft er iemand ervaring met goede hoefsmeden in Noord-Brabant die natuurlijk bekappen?
Eventuele tandarts tips?
Het is best een verhaal maar ik vind het fijn als jullie het helemaal gelezen hebben! Ik wil namelijk alles voorbereid hebben en ook dat ik dadelijk naar mijn moeder kan stappen en alles al heb uitgezocht! Ik hoop op tips natuurlijk!!

Nog even 2 (slechte) foto'tjes van de knapperd