nieuwe stal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PilarWinkels

nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-16 21:12

Hallo allemaal! Ik heb sinds 3 maanden een nieuwe pony, een arabiertje van 10 jaar.
Ze staat op een pensioenstalling, waar ik aan twijfel.
De paarden mogen in de zomer maar een uurtje in de wei, en in de winter en als het regent niet!
Ik probeer zo lang mogelijk naar buiten te gaan, en te gaan rijden zodat ze zo veel mogelijk beweging krijgt, maar ik zit in 3VWO, en heb echt niet zo veel tijd.
Ik ben op zoek naar een betere stal in de omgeving Delft, Zuid Holland, maar ik kan er eigelijk bijna geen vinden. Weet een van jullie er nog eentje?

Afbeelding

Just_bo

Re: nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 21:17

Ik sta op stal Langelaan en vind het een hele fijne stal :)) wel wat duurder dan hooipolder, maar is het zeker waard. Evt kan ik via PB nog een lijst met andere stallen sturen.

PS. Mij ken je denk nog wel, Lisa van Bobo :+

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 21:18

staat ze als ze niet in de wei is , op stal of in een paddock

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 13:08

Ik raad je aan om echt van stal te veranderen, een pony hoort veel meer buiten te komen.
Ik kan je helaas niet aan een andere stal helpen want ik kom uit een hele andere buurt.

Succes met zoeken!

PilarWinkels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 13:32

hey Lisa, ik heb naar de fotos gekeken van de stal, en dat zag er heel mooi uit. Mijn moeder heeft een afspraak gemaakt dat we kunnen komen kijken. Hoe lang per dag kunnen ze in de wei?

horzieloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 13:39

PilarWinkels schreef:
hey Lisa, ik heb naar de fotos gekeken van de stal, en dat zag er heel mooi uit. Mijn moeder heeft een afspraak gemaakt dat we kunnen komen kijken. Hoe lang per dag kunnen ze in de wei?

Succes! :)

Just_bo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 19:53

PilarWinkels schreef:

In het weideseizoen (ligt aan het weer, maar circa maart-oktober) kan je kiezen tussen alleen overdag of dag en nacht op de wei. In de winter gaan ze in de paddock (wordt onderling geregeld). Zou leuk zijn als je erbij komt staan! +:)+

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 11:45

YRT--->VSW