Bak aanleggen

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lovegirl007

Bak aanleggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-16 20:51

Ik heb al even zitten zoeken maar kom er niet helemaal uit, ik overweeg om een bak aan te leggen, nu zou het alleen gaan om de bodem. Wat is er nodig om een goede bodem te hebben waar ik 365 dagen per jaar in kan. Hebben jullie tips hoe ik dit zo low budget mogelijk kan doen. Hoor graag jullie tips en suggesties :)

tamary

Re: Bak aanleggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 22:59

Bel met je lokale loonwerker/grondverzetbedrijf, want wat de simpelste en goed werkende oplossing is, hangt van de lokale omstandigheden (grondsoort/afwatering/etc.) af.
Controleer ook of je mag graven, er zitten her en der nogal wat kabels en buizen in de grond waar je niet met een graafmachine tussen in wil peuteren.

[o]
Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 23:24

Faja V. Modim M. Franzi V. Vento x Max

BoydS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 23:56

Wij hebben door een loonbedrijf de grond laten omgooien (zwart naar onder geel naar boven) en de bak staat 365 dagen per jaar droog. Moet wel bijzeggen dat hij lichtelijk afloopt en dat werkt natuurlijk ook wel mee. Denk wel dat dit de goedkoopste manier is die er is. (verschilt wel per loonbedrijf dus informeer bij meerdere)

Mafflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 21:35

Zoals gezegd. Het hangt heel erg af van de omgeving/grondsoort. Daarom inderdaad handig om even een loonbedrijf te bellen. Of misschien even een praatje te maken met andere mensen in de omgeving die een bak hebben.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie