oudje en deken.

Moderators: Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

OleJon

oudje en deken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-16 23:50

mijn oude Welsh cob van 25, begint nu echt oud te worden. is niet de dikste meer maar mager ook niet.
aangezien het slechter weer word en veel regen en zo. vraag ik me af of hij ook een deken op moet. hij staat snachts op stal maar overdag buiten zonder schuilstal. ik merk dat hij het koud krijgt als het lang regent en fris is. kan ik hem overdag als hij naar buiten gaat een waterdichte deken om doen en savonds als hij naar binnen gaat weer af? hij is niet zo"n fan dekens. lijkt me fijn voor hem als hij snachts zonder kan. mmaar wat is wijsheid. :)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 11:12

Deze vraag hoort thuis in het centrale dekentopic: [SV] [Centraal] Alle vragen over dekens #03. In dit topic zitten een groot aantal betrokken Bokkers die elkaar hier doorlopend advies in geven.

Je kan je vraag daar alsnog stellen. Hier daarom een slotje.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten