ervaringen gevraagd safe clip en LeMieux idolo tether ties

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Blacksmurf

ervaringen gevraagd safe clip en LeMieux idolo tether ties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-16 14:28

Heeft iemand ervaringen met de Safe Clip in vergelijking met LeMieux Idolo Tether Ties?
Naar welke van de 2 gaat de voorkeur en waarom?

boeflover

Re: ervaringen gevraagd safe clip en LeMieux idolo tether ties

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 21:15

Ik heb de clip en ben hier erg blij mee, ervaring met andere types heb ik echter niet dus vergelijken kan ik niet. Mijn pony kon niet vast staan en ging dan direct hangen, nu met de clip is dat helemaal over. Ik heb haar zelfs pas op een evenement aan de trailer durven vast zetten, dat had ik een jaar terug nooit gedaan. Gewoon lekker relaxed en rustig, dus zeker een aanrader

Mnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 09:56

Ik gebruik de LeMieux Idolo Tether Ties (overigens nooit geweten dat het zo heet, kwam hem destijds tegen bij Kramer in Duitsland) en ben er heel erg tevreden over.
Voorheen kon ik mijn paard niet veilig en ontspannen vastzetten en tegenwoordig is dat geen enkel probleem meer. Touw gaat ook pas meegeven als hij echt schrikt en niet als hij alleen wat zit te trekken/hangen. Afhankelijk van hoe je hem ophangt geeft het eerder/later mee. Het werkt echt goed:)

Maar geen ervaring met die andere dus kan ook niet vergelijken. Als ik bovenstaande reactie zie betwijfel ik eigenlijk of er daadwerkelijk veel verschil is.

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-16 10:04

Bedankt voor jullie reacties