Ik heb nu mn paardje dus al 1,5 jaar. Maar sinds zon 4 maanden gaat t gewoon niet. Ik heb geen zin om t rijden, behalve als iemand me vraagt of k hun paardje ff wil rijden. Ik heb geen zin om mn eigen paardje te rijden, poetsen of wat dan ook. Terwijl ze zo van aandacht houdt. In het begin dacht k ff een dipje te hebben, maar dat zou allang over moeten zijn. Ik vind t eigenlijk gewoon niet leuk om met mijn paardje bezig te zijn, wel met paarden maar niet met haar.
Ook is er gewoon geen vertrouwen meer, van mijn kant. K schrik bij elke stap die ze verkeerd zet. Terwijl k dat bij een ander paard geen effect heeft, dan maakt t me niet uit wat hij uitvreet. Maar bij mijn paard wordt k er weer zenuwachtig van.
Dit klopt toch niet, alle paarden zijn leuk en daar durf k van alles mee. Behalve met mijn paard.
K weet niet wat k nou verder moet want inmiddels heb ik er geen lol meer in en mijn paardje mist ook aandacht...
Iemand goed advies??????
alvast bedankt want k weet t niet meer

dan kun je net zo goed een andere hobbie gaan zoeken want imo krijg je dit bij het volgende paard ook.