Ik ben op zoek naar mijn vorige pony Lucky Star/Lucky Boy!
Ik heb hem verkocht aan een Vriendin in Hilversum.
maar jammer genoeg hoor ik daar niets meer van.
Lucky is een Schimmelruintje met zwarte vlekken op zijn onderhuid zonder papieren. hij is rond de 1.53
Hij zou nu zo'n jaar of 15 moeten zijn..al wisten we nooit de exacte geboorte datum en hadden hem toen gegokt op 19 januari..19..??
Hij heeft een beetje arabier in hem..maar als ie in zijn wintervacht staat zie je dit bijna niet.
ook hoesste hij af en toe..omdat ie niet tegen stro kon,en daar bij mij wel opstond(als ie al op stal stond want meestal stond hij dag en nacht in de wei)
Lucky is ene Ex manege paard,en kon weinig.
een klasgenoot had hem ook verziekt,en bij het proberen achterwaarts te gaan,ging hij steigeren.
Lucky sprong bij mij alles..nooit geweigerd.totdat iemand hem voor de hindernis wegtrok,en toen begon het weigeren..al was dit niet vaak.
Dresuur matig had ik niet de capaciteiten om hem wat bij te brengen..omdat ik alleen sprong en buitenreed.
lucky is een hele voorwaartse pony....die het liefst ealleen maar crosd!
lukcy staak ook zijn ong uit zijn mondhoek..en schudde dan met zijn hoofd echt een komisch gezicht..
kent iemand hem?
laat me dan weten hoe het met hem is. aangezien ik zijn eig.(samatha) nerges kan berijken

hier wat foto's van hem :

en hier een foto toen hij bij samantha staat :

ik hoop echt super op antwoord!
XXX Andrea
Dat is het beste vriendje van Nic!